Ετικέτες

15.2.18

"Είναι εδώ και φροντίζει για όλα...Για τον καθένα μας. Μην σας φοβίζει τίποτε και κανείς! Εμείς στον δρόμο μας.Ακλόνητοι..." Σταμάτης Σπανουδάκης




Αχ! να γινόταν για λίγο, να σας μεταφέρω μέσα μου.
Εκεί πού όλα, τα μικρά και μεγάλα, επιτελούνται.
Μην με παρεξηγήσετε.
Την ψυχή μου ξετυλίγω.
Άλλωστε νομίζω, ότι μέσω της μουσικής και των στίχων μου,
λίγο πια, με καταλαβαίνετε.
Και τελικά, μόνον αυτό θα μείνει από μένα.
Όλα τα άλλα, ματαιότης.
Περαστικά, εφήμερα.
Εκεί λοιπόν, βιώνω την απίστευτη μαγεία, της στιγμής της έμπνευσης.
Αυτό το «εργόχειρο» μου δόθηκε, για να δουλεύω.
Το γιατί δεν το ξέρω.

Εκεί λοιπόν, για λίγο, μόνο λίγο, (Είναι πολύ το λίγο), αισθάνομαι την παρουσία Του γλυκού Ιησού μας, και κυλάν τα δάκρυα.
Και ξέρω, εκείνη την ευλογημένη στιγμή, ότι υπάρχει, με αγαπάει και ό,τι καλό ή κακό, γίνεται στη ζωή μου, είναι μόνο, για να Τον πλησιάσω.
Λίγο ακόμη.
Μόνο λίγο.
Έλα λίγο, μόνο για λίγο.
Άχ! την ίδια ακριβώς αγάπη, έχει για όλους σας.
Πάρτε δύναμη, κουράγιο.
Είναι εδώ και φροντίζει για όλα.
Για τον καθένα μας.
Μην σας φοβίζει τίποτε και κανείς.
Εμείς στον δρόμο μας.
Ακλόνητοι.
Δύσκολος δρόμος, στενός, δύσβατος, γεμάτος παγίδες, πόνους, κόπους, θυσίες, πολεμημένος και συκοφαντημένος, με λύσσα, με μίσος.
Αλλά ο εχθρός, είναι ήδη νικημένος.
Ψηλά τα μάτια.
Θαρσείτε.
Ο Ιησούς νίκησε τον κόσμο.
Όλον.
Από την αρχή, από τότε και για πάντα.
Κι’ εμείς μαζί Του.
«Έλα λίγο, μόνο για λίγο
ζώ και ξαναζώ κάθε μας στιγμή
σε χώρο μυστικό
καρδιά μου σ’ ανταμώνω»
Τί πιο ταιριαστό μ’ αυτά που σας είπα, από τον αγαπημένο μου «Ξαφνικό έρωτα», με την αξεπέραστη φωνή της, Ελένης Βιτάλη.
Σας το αφιερώνω, προσωπικά στον καθένα και την καθεμία σας, με αγάπη.
Σαν να΄μουνα κοντά σας.
(Καταλαβαίνετε τώρα, τι εννοούν και σε ποιόν απευθύνονται, οι στίχοι μου;)


Stamatis Spanoudakis Σταμάτης Σπανουδάκης (OFFICIAL)



https://www.youtube.com/watch?v=jhBo7DrQ5VU&feature=youtu.be


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.