Ετικέτες

3.1.18

Ματαιότης τα πάντα, τα επίγεια θα απογοητεύσουν αργά ή γρήγορα







Ο γνωστός αθλητής και ηθοποιός Αρνολντ Σβαρτζενέγκερ έβαλε μια φωτογραφία στο διαδίκτυο ότι κοιμάται στο δρόμο κάτω από το δικό του χάλκινο άγαλμα, και το έκανε με πικρία λέγοντας, " πώς άλλαξε ο χρόνος...
Όταν ήμουν κυβερνήτης της Καλιφόρνιας, Εγώ προσωπικά άνοιξα αυτό το ξενοδοχείο. Τότε μου είπαν ότι όποτε έρθω, θα είχα ένα δωμάτιο για τον εαυτό μου. Τώρα που άφησα το πόστο μου και ήρθα σ ' αυτό το ξενοδοχείο, αρνήθηκαν να μου δώσουν το δωμάτιο της επαγγελίας. Έτσι έκανα το κρεβάτι μου κάτω από το άγαλμά μου για να πω στον κόσμο ότι δεν πρέπει να εμπιστεύονται τις εργασίες τους, ή τον πλούτο, ή τη δική τους δύναμη ή νοημοσύνη, τίποτα από αυτά δεν είναι αιώνιο..."

Το δικό μας σχόλιο (ΕΛ. ΝΑΥΣ): Έχει δίκιο, αλλά χρειάζεται να καταλάβει ο αγαπημένος μας Arnold ότι υπάρχει κάποιος στον οποίο μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη και ο οποίος δεν θα μας προδώσει ποτέ... Δεν είναι άλλος παρά Εκείνος που μας δημιούργησε (δι ου τα πάντα εγένετο), ο μονογενής Υιός και Λόγος του Θεού, ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, ο οποίος ενσαρκώθηκε πήρε και την ανθρώπινη φύση μαζί με την θεϊκή, σταυρώθηκε για να σηκώσει τις αμαρτίες μας και αναστήθηκε για να μας δείξει ότι είναι ΚΥΡΙΟΣ των πάντων ακόμα και του θανάτου και να μας δώσει την ευκαιρία μετά την ανάστασή μας και την τελική κρίση να παραστούμε στα δεξιά του και να βρεθούμε στην Αιώνια Βασιλεία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.