Ετικέτες

19.11.17

Γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης: Μήνυμα προς κλήρο και λαό


Να λατρέψουμε τον Θεό και ο καθένας μας, μες στην ψυχή του να έχει αγάπη. Η αγάπη ουδέποτε πίπτει , πάντα στέκει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Η αγάπη δεν χάλασε ποτέ. Και να κάνετε προσευχή και για μένα που είμαι στο κρεβάτι του πόνου. Εγώ , εδώ στο κρεβάτι που είμαι, προσεύχομαι για όλους σας, γιατί όλος ο κόσμος είναι κοντά μου και εγώ προσεύχομαι για εσάς και εσείς για μένα. 


Ο Άγιος Νεκτάριος να είναι βοήθειά σας, στο πλευρό σας. Σας αγαπώ και προσεύχομαι και εγώ. Μην με ξεχνάτε και μένα.Να είμαστε κοντά στο Χριστό, γιατί δίχως το Χριστό δεν κάνουμε τίποτα, δεν έχουμε δική μας δύναμη. Δίχως το Χριστό, δεν προχωρεί ο άνθρωπος. Για αυτό λοιπόν, είναι ανάγκη να προσευχόμεθα όσο είναι δυνατόν. Και την αγάπη, μας δίδαξε ο Χριστός.




πηγη: LARISSANEW Ενημέρωση

https://panagia-ierosolymitissa.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.