Ετικέτες

5.9.17

Τὸ κάστρο τῆς Φραγκιᾶς

 Αποτέλεσμα εικόνας για το κάστρο της Φραγκιάς
... Θεός, μετ τν πτώση το διαβόλου, δν κανε κανένα διάλογο μαζί του γι τν παναφορά του. 
Κι μες σήμερα πμε ν γίνουμε νώτεροι π τν Θε τς γάπης κα συνάπτουμε διαλόγους, πο χαρακτηρίζονται «θεολογικοί».

ταν διερχώμαστε τν στορία, βρίσκουμε κατοντάδες κάστρα: τν σσυρίων, τν Αγυπτίων, τν βραίων, τν ρχαίων λλήνων, τν Βυζαντινν… λα ατ μειναν μόνον στν στορία, μόνον π περιγραφς τ γνωρίζουμε π λάχιστα λείψανα πο χουν πομείνει π ατ τ μνημεα. Πς ο χθροί, πς ο πολίτιστοι κα βάρβαροι κατακτητές, τ ρήμαξαν, τ κατέστρεψαν, δν μπορονε πι ν χρησιμοποιηθον γι κροπόλεις, λλ μόνον τόποι ν τος περιδιαβαίνουν ο τουριστάδες. Τ κάστρο μως τς Φραγκις, πο λέγεται Βατικανό, προστατευόμενο πάντοτε π τς σκοτεινς δυνάμεις, μεινε σειστο κα μες, χιλιοματωμένη ρωμιοσύνη, ν πραγματικ σουβλιστήκαμε π τν παπικ ρομφαία, σν τάχατες ν εμαστε ο καλο χριστιανοί, ο μνησίκακοι, τ ξεχνμε λα, πισκεπτόμαστε τος αώνιους χθρούς μας κα νοίγουμε κουβέντες γι νωση.  Θεός, μετ τν πτώση το διαβόλου, δν κανε κανένα διάλογο μαζί του γι τν παναφορά του. Κι μες σήμερα πμε ν γίνουμε νώτεροι π τν Θε τς γάπης κα συνάπτουμε διαλόγους, πο χαρακτηρίζονται «θεολογικοί».
Στν ρχή, σχεδν λοι εχαμε παρασυρθ. Λησμονήσαμε τ συγγράματα πο κυκλοφόρησε Δύση μετ τ σχίσμα, «παλλαγ π τς λληνικς βλακεες». Κι φο, κατ κάποιον τρόπο πηλλάγησαν π τς λληνικς «βλακεες», π τς λληνικς παραδόσεις, π τν ρθόδοξη παράδοση, μετρστε μόνοι σας πόσες κατοντάδες βλακεες κανε Ρώμη μ τ συγχωροχάρτια, μ τ καθαρτήριο πρ, μ τν ερ ξέταση, μ τν νάληψη τς Παναγίας, κα τόσα λλα φρικτ κα φοβερά, πο δν χουμε τν χρόνο ν τ μνημονεύσουμε. Ξεχάσαμε τς καταραμένες σταυροφορίες. Ξεχάσαμε τι ο Φράγκοι, ταν μπκαν στν για-Σοφιά, πως λέγει στορικς το λληνικο θνους, πάνω στν γία Τράπεζα σέλγησαν κα βίασαν τς Ρωμιοπολες, ν Μωάμεθ κατακτητής, εσερχόμενος στν γία Σοφία, νέβηκε πάνω στν γία Τράπεζα κα προσευχήθηκε στν θεό του, πο τν ξίωσε ν καταπλακώση τν ρωμιοσύνη.
πρξε μεγάλη συσκότιση π ατν τν οκουμενικ κίνηση, ως του τ γιασμένο στόμα το ουστίνου Πόποβιτς ρθε κα επε: « οκουμενισμς εναι παναίρεσις λων τν αώνων». ναρτοσαν εκόνες, στν μέση Χριστς κα δεξι κι ριστερ πάπας κι θηναγόρας ν τος ελογ Θεός! ταν πήγαινα ν προσκυνήσω τς γιες εκόνες, βλέποντας κι ατν τν εκόνα, δν μο πγε ποτ ν τν προσκυνήσω.
ν σύνοδος τς Κρήτης μς λεγε τ καρπώθηκε ρθόδοξη κκλησία π ατν τν «θεολογικ» διάλογο λα ατ τ χρόνια, θ λέγαμε κάτι γινε. Τώρα ναφωνομε: «Τίποτα δν βγκε ποτ π τν θεολογικ ατν διάλογο γι τν ρθόδοξη κκλησία».  ποντίφικας το Βατικανο οτε μι πατησι δν ποχώρησε π τν φρικώδη θεολογία του. Γιατί λοιπν γκαλις κα σπασμος π τος ρθοδόξους μ τν ληθιν μεταμορφωμένο διάβολο τς Δύσης; Επε ποτ στω κι να λάχιστο «σφάλλαμε πο πομακρυνθήκαμε π τν νατολικ κκλησία»;
κενα τ χρόνια νας καρδινάλιος κακόφημος π τν Δύση κι νας πίσκοπος π τν νατολ σερναν τν χορό. μακαριστς Ρόδου Σπυρίδων επε γι ατούς: «Κοιτάξετε βρέ, πο δύο θηλυδρίες θ νώσουνε τν Δύση μ τν νατολή!».
χι, δν τό χουμε χαμένο, οτε τος ζηλωτς παριστάνουμε. λλ ατν τν θεολογικ διάλογο δη μέσα μας τν χουμε πορρίψει ς ρθόδοξοι κα Ρωμιοί. Δν θέλουμε τέτοια νωση οτε εχόμαστε γι τέτοια νωση. δ πο εμαστε, δ θ μείνουμε. Δν θέλουμε στ δίπτυχά μας τν μέγα καταστροφέα μας. Δυ πρξαν ο πολέμιοι τς ρωμιοσύνης: παπισμς κα μουσουλμανισμός. Ατ χι πλς τά χουμε σημαία, λλ στν καρδιά μας πυρωμένα καρφιά, γι ατ δν θέλουμε στν τόπο μας οτε παπιστς οτε σλαμιστές.σλαμικς σπουδς στν Θεολογικ Σχολ το Πανεπιστημίου τς Θεσσαλονίκης! Πράγματι, ατ Σχολ χει εσέλθει στν οκουμενισμ π πολλ χρόνια κα κολλάει μπρίκια κολοβά. Πς μετ π ατν τν πτώση ν μ δεχθ κα σλαμικς σπουδς μέσα στος κόλπους της; Κα ατο πο συμμετέχουν στν οκουμενικ κίνηση χουν ν μς δείξουν κάτι π τν ζωή τους πο ν εναι προσαρμοσμένο στν ρθόδοξη παράδοση; Κα τί κακ εναι ατό, ν γίνωνται ο συνεδριάσεις ατς κε πο δν πάρχει σχεδν κανένας ρθόδοξος; Τί μιζέρια κι ατή, ν μιλμε περ ρθοδοξίας σ ξένα χώματα, σ ξένους τόπους κα σ ξένα δώματα. τόπος μας εναι γιασμένος κα μαρτυρικς κα δν χρειάζεται πεμβάσεις π τος κοσμοκράτορες ατο το αἰῶνα.
Παρακαλ πολ τν γία μου κκλησία -ν μο πιτρέψη μένα τν σημο κα μικρό- ς μείνη οκουμενισμς μι σκι στν στορία μας κι ς σταματήση ρθόδοξη κκλησία ν παιανίζη ατ τ πικρ τραγούδι το οκουμενισμο. Ξεχστε το γι τν ερήνη τς ρθοδόξου νατολικς κκλησίας. Οτε ν τ ψιθυρίζετε. Κουραστήκαμε ν κομε τν φράση «οκουμενικ κίνηση». ς τν φήσουμε στν Θεό, γιατ ατς εναι τ μεγάλο κουμάντο στν κκλησία κα σ λόκληρη τν οκουμένη. Ξεθολστε πιτέλους τ νερ κα καθαρίστε τν τμόσφαιρα, γι ν δομε τν βυθ τς θάλασσας κα τν ναστρο ορανό, κα μ μς ρίχνετε στν πραγματικ βυσσο το οκουμενισμο. Κουραστήκαμε. Δν χουμε μάτια ν δομε τν Δύση. μες τν νατολ κοιτάζουμε κα μέσα στν ρθόδοξη κκλησία φωλιάζουμε. «Δν θέλουμε τς πτέρυγές σου, ποντίφικα τς Ρώμης. Κράτησέ τες γι τν ρημαγμένη Ερώπη. χουμε πτέρυγες ν μς σκεπάσουν, εναι ο π αἰῶνος γιοι Πατέρες κα Διδάσκαλοι.»
νας φοιτητς πγε στ Βατικαν γι σπουδές, Κάθε πρω σ παράταξη ο φοιτητς σπάζονταν τ δακτυλίδι το πάπα. λήθεια, πόσο μεγάλα εναι ατ τ παραμύθια τς Ρώμης! Ατς φοιτητς δν σπαζόταν τ δακτυλίδι το πάπα. Τν προσκάλεσε στ γραφεο του κα το λέγει: «Νομίζεις τι τ πέντε κατομμύρια ρθοδόξων θ λλάξουνε τν κόσμο;» κα τν κδίωξε π τν Σχολή. Ατς εναι κα ατς θ μείνη ποντίφικας το Βατικανο.
μακαριστς καθηγητής μας Καρμίρης επε π τν δρα τς Θεολογικς Σχολς: «Ν πτε στν πατριάρχη τι νωσις τν κκλησιν δν εναι γκαλις κα σπασμοί. Εναι πίστις κα λήθεια. ποιος τν ρνηθ διακυβεύει τν σωτηρία του».
νεξάντλητο τ πηγάδι το οκουμενισμο. ποτε κα ν ρίξης κάδο, βορκο θ νασύρης.
Μένουμε στν κκλησία μας. π τ δεύτερο ατ παράθυρο φωνάζουμε κα βομεν: «Ρσαι μς, Κύριε, π τν παπικν κα οκουμενιστικν παγίδων».
Γρηγόριος ρχιπελαγίτης

δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Χριστιανική Σπίθα, 
τεύχος Ιουλ.-Αυγ.2017 (α.φ.746)

ηλεκτρονική πηγή: http://poimin.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.