Ετικέτες

10.6.16

Εξομολόγηση και υπακοή

Αποτέλεσμα εικόνας για εξομολογηση και υπακοή

Όταν ζούμε τα γεγονότα δυσκολευόμαστε να καταλάβουμε τον λόγο που συμβαίνει το κάθε τι στη ζωή μας και ίσως δυσανασχετούμε. Κάνουμε όλοι μας έναν αγώνα πνευματικό για να πλησιάσουμε τον Θεό και να γίνουμε μία σωστή εικόνα Του έτσι όπως μας έπλασε. Σε αυτό τον αγώνα ένα πολύ δυνατό κομμάτι είναι η εξομολόγηση. Είναι μυστήριο, μου είπε μία πνευματική μου φίλη, εκείνη την ώρα σου μιλάει ο Θεός μέσα από το Άγιο Πνεύμα που φωτίζει τον ιερέα που σου μιλάει.
Ενθουσιάστηκα, συγκλονίστηκα, ένιωσα δέος αλλά εκείνη την στιγμή δεν είχα ακόμη συνειδητοποιήσει την δύναμη της εξομολόγησης. Μέχρι πρόσφατα που είδα την ζωή μου ν’αλλάζει μέσα από το δυνατό αυτό μυστήριο. Με βαθιά μετάνοια, με πόνο και δάκρυα στα μάτια, με ευγνωμοσύνη που σου ανοίγει Ο Χριστός την πόρτα Του για να Του μιλήσεις, με πολλά απερίγραπτα συναισθήματα είδα την ψυχή μου να γιατρεύεται. Είδα τον πόνο να ανακουφίζεται, τα δάκρυα να σταματούν, την πίκρα να υποχωρεί, τους κακούς λογισμούς να φεύγουν, το άγχος να χάνεται,την ελπίδα να ανθίζει, την αγάπη να κυριαρχεί....Όλα αυτά στο Ιερό αυτό μυστήριο με την δύναμη τη Υπακοής.

Αποτέλεσμα εικόνας για εξομολογηση και υπακοή


Ναι, ήταν και είναι το πιο δύσκολο κομμάτι μου. Να κάνω υπακοή στον πνευματικό μου και ακολουθήσω πιστά αυτά που μου λέει. Νιώθεις ότι είσαι μία ολοκληρωμένη προσωπικότητα που μπορείς να πάρεις τις σωστές αποφάσεις και να πάρεις την ζωή σου στα χέρια σου. Παίρνεις μία απόφαση σωστή με τα δικά σου δεδομένα και ο πνευματικός σου σε συμβουλεύει κάτι τελείως διαφορετικό δείχνοντάς σου ταυτόχρονα με Αγάπη πόσο αμαρτωλός ή πόσο λάθος είσαι. Πόσο πολύ πονάει να ταπεινωθούμε και να κάνουμε υπακοή στον πνευματικό μας,δηλαδή στο θέλημα Του Θεού ; Πόσο μας πονάει να πατήσουμε το εγώ μας,αυτό το εγώ που ξέρουμε πολύ καλά πόσο μας έχει καταστρέψει και δυστυχώς το κουβαλάμε ακόμα...Πονάει πολύ γιατί έχουμε πολλά αγκάθια πάνω μας.Και όταν βγάζεις το αγκάθι από την ψυχή σου πονάει πολύ....Όμως ο πόνος είναι παροδικός γιατί όταν κάνεις υπακοή σύντομα έρχεται η Θεία Χάρις και σε σκεπάζει. Ο Θεός μας στέλνει τα δώρα Του και μας βοηθάει να καταλάβουμε πόσο σωστό ήταν τελικά το θέλημά Του.
Ας προσευχηθούμε όλοι μας να μας δίνει πάντα δύναμη ο Θεός να εξομολογούμαστε συχνά, νιώθοντας την αμαρτωλότητά μας και να κάνουμε υπακοή με πίστη και ταπείνωση γιατί είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθούμε.



Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ Του Θεού ελέησον μας τους αμαρτωλούς.

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.