Ετικέτες

10.6.16

Προσευχή Μετάνοιας και Απολύτρωσης


Κύριε με ανέχτηκες όλα αυτά τα χρόνια με τις αμαρτίες μου, κι όμως με σπλαχνίστηκες.
Πλανήθηκα με κάθε τρόπο. Τώρα όμως δεν θα ξαναμαρτήσω. Φέρθηκα άδικα απέναντι Σου και υπήρξα άδικος, Δεν θα το ξανακάνω. Απαρνίεμαι την αμαρτία, απαρνιέμαι τον διάβολο, απαρνιέμαι την κακία που σπιλώνει την ψυχή μου. Λύτρωσε την ψυχή μου από καθετί που είναι αντίθετο στην αγιότητά Σου.
Σε παρακαλώ, Κύριε, να με γλιτώσεις από κάθε κακό. Έλα τώρα, Ιησού, έλα τώρα να κατοικήσεις στην καρδιά μου.
Συγχώρησε με, Κύριε κι επίτρεψέ μου να αναπαυθώ σε Σένα, γιατί Εσύ είσαι η Ασπίδα μου, ο Λυτρωτής μου και το Φως μου και σε Σένα ελπίζω.
Από σήμερα, θα Σε ευλογώ, Κύριε, πάντοτε.
Απαρνιέμαι τον πονηρό και κάθε άλλο θεό και είδωλο, γιατί Εσύ είσαι Ύψιστος πάνω σε όλη τη γη, υψώθηκες ψηλότερα από όλους τους θεούς
Με τον ισχυρό Σου βραχίονα, φύλαξέ με από κακή υγεία, φύλαξέ με από αιχμαλωσία, φυλαξέ με από τη θλίψη Και κατατρόπωσε τον εχθρό μου τον διάβολο. Σπεύσε σε βοήθειά μου, Σωτήρα!
Aμήν

http://www.monastiriaka.gr/proseyxi-metanoias-kai-apolytrosis-n-26098.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.