Ετικέτες

14.6.16

Φανέρωση και υπόσχεση βοηθείας από τον Άγιο Λουκά τον Ιατρό.



Αγαπητοί μου αδελφοί, νιώθω την ανάγκη να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου προς τον Κύριό μας Ιησού Χριστό που σαν στοργικός πατέρας φροντίζει πριν από μας για μας.
Έτσι, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω το μεγάλο θαύμα που συνέβη στη ζωή μου από τον Άγιο Λουκά τον ιατρό.


Ένα βράδυ είδα στον ύπνο μου, πως ξεφύλλιζα ένα μεγάλο βιβλίο με εικόνες και στάθηκα σε μια, που η μορφή της μου μίλησε και μου είπε τα εξής: Αν με χρειαστείς είμαι ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός. Από τότε που πήγα στο Αιγάλεω πολύς κόσμος έχει έρθει σε μένα και το όνομά μου έχει γίνει ξακουστό .Ας σημειώσω, πως είχα μόνο ακουστά τον Άγιο, ενώ ποτέ ως τότε δεν τον είχα επικαλεστεί.
Ένα μήνα μετά έκανα εξετάσεις προληπτικού ελέγχου, όπως συνηθίζω μια φορά το χρόνο.
Πίστευα λοιπόν, πως θα επρόκειτο για μια ακόμη τυπική διαδικασία, όμως γιατροί μου ανακοίνωσαν πως εντοπίστηκε κάτι ύποπτο στο μαστό μου , που χρίζει άμεσης κυτταρολογικής εξέτασης και έπρεπε να χειρουργηθώ .Θυμήθηκα αμέσως, την εμφάνιση του ιατρού του θεού και η ψυχή μου γέμισε δύναμη, γιατί ένοιωσα πως με έχει αναλάβει εκείνος προσωπικά…..ήμουν στα άγια χεράκια του.
Πράγματι, εντοπίστηκε ένα πολύ μικρό ογκίδιο με στοιχεία κακοήθειας σε πολύ αρχικό στάδιο. Ακολούθησε και δεύτερο χειρουργείο όπου ελέγχθηκαν και οι λεμφαδένες που δόξα το θεό βγήκαν καθαροί. Ωστόσο, απαιτήθηκε να γίνουν και κάποιες ακτινοβολίες στην περιοχή και στο εξής να κάνω τακτικούς ελέγχους.
Σήμερα, δύο χρόνια μετά είμαι καλά και δοξάζω το θεό, που έδειξε σ’ εμένα την αμαρτωλή το μεγαλείο της πατρικής του αγάπης , στέλνοντας τον ουράνιο ιατρό του να με στηρίξει στη μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής μου. Τον ανηφορικό αυτό δρόμο τον ανέβηκα μόνο με το σύζυγό μου και λιγοστούς φίλους, γιατί θέλησα να προστατεύσω από την τραγική οδύνη τους πολυβασανισμένους γονείς μου και τα αδέλφια μου. Δεν νιώσαμε ,όμως, μόνοι ούτε για μια στιγμή, γιατί είχαμε την παρηγοριά της ουράνιας οικογένειάς μας , και τις ευλογίες του αγίου ιατρού μας, να μας συνοδεύουν.
Αξιοσημείωτο αποτελεί το γεγονός, ότι ο Άγιος με κάλεσε στο Αιγάλαιω περιοχή την οποία δε γνωρίζω και ίσως να είχα επισκεφτεί περιστασιακά μια φορά στη ζωή μου. Αναζήτησα πληροφορίες από το περιβάλλον μου και το διαδίκτυο , για το αν υπάρχει κάποια εκκλησία του Αγίου εκεί, όμως δεν έμαθα κάτι και έτσι έκανα επιτόπια έρευνα. Πράγματι, στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας και συγκεκριμένα στον ιερό ναό της Αγίας Ελεούσης στεγάζεται παρεκκλήσιο του Αγίου Λουκά, όπου φιλοξενείται και τεμάχιο ιερού λείψανου του. Η χαρά μου πλέον ήταν απερίγραπτη, γιατί επιβεβαιώθηκαν τα λόγια του και έχω ακράδαντα την πεποίθηση ότι όλα θα πάνε καλά αφού ο γιατρός μου είναι ο Άγιος, όπως εκείνος μου υπέδειξε .
Άγιέ μου Λουκά, σ΄ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου ………. που μου κρατάς σφιχτά το χέρι και πρεσβεύεις στον Παντοδύναμο, για μένα την ανάξια και αμαρτωλή δούλη του, αλλά και για όλο τον κόσμο που σε έχει ανάγκη.
Δοξάζω το Μοναδικό μας Θεό και το μεγαλείο της αγάπης του:
Ευλόγει η ψυχή μου τον Κύριον και πάντα τα εντός μου, το όνομα το Άγιον Αυτού!
Δούλη Κυρίου.

ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.