Ετικέτες

15.12.15

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ


Χριστέ μου,

Εσύ είσαι η χαρά της ζωής μου.Εσύ είσαι η καταφυγή μου στα προβλήματα μου.
Εσύ είσαι η αναψυχή μου στις θλίψεις μου.
Εσύ είσαι η ουράνια ικανοποίηση των αναγκών μου,
Εσύ είσαι η υγεία και η ανάρρωση στις ασθένειές μου.
Εσύ είσαι το χέρι που με σηκώνει από τις πτώσεις μου.
Εσύ είσαι η καθημερινή μου αναπνοή μου. Πως μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα; Πώς μπορεί να είμαι ευτυχής χωρίς το θεϊκό σου χάδι; Πως μπορώ να νιώθω υγιής χωρίς τη θέλησή σου;


Γλυκύτατε Ιησού μου, μη με εγκαταλείπεις μόνον στις τρικυμίες της ζωής. Και αν εγώ σε αρνούμαι με τις πράξεις μου και τα λόγια μου, εσύ παράβλεψέ το και η μακροθυμία σου ας με αγκαλιάσει.

Χριστέ μου,σε αγαπώ,αλλά και σε πικραίνω. Διόρθωσε με και μη με αφήσεις να απολεσθώ στο χάος.
Φώτιζε με με το σωτήριο φως σου!
Δίωξε μακριά μου το σκοτάδι των πειρασμών,των ασθενειών,των λυπηρών και των πτώσεων. Φώτιζε και τα παιδιά μας, για να ακολουθούν το δρόμο των εντολών σου.

Ναι, Κύριε,άκουσε την προσευχή μου και έλα να κατασκηνώσεις μέσα μου,για να νιώθω πάντοτε δυνατός στην ζωή μου. Σ' αγαπώ, Χριστέ μου! Κάνε με να το δείχνω καθημερινά με τη συμπεριφορά μου και δυνάμωνέ με στην πίστη.
Αναστημένε, γλυκύτατε Ιησού μου,ελέησέ με και σώσε με.
                                                                                                                                         
Χ.Μ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.