Ετικέτες

12.11.15

Ελένη: Όγκος στον εγκέφαλο...


Η Ελένη, 48 ετών, διαγνώστηκε πρόσφατα με όγκο στον εγκέφαλο. 

Δυστυχώς, ο σύγχρονος τρόπος ζωής (π.χ. η πολύ συχνή χρήση κινητού και άλλες βλαπτικές συνήθειες), αλλά και η κακή ποιότητα τροφής, το μολυσμένο νερό και ο ακόμα πιο μολυσμένος αέρας και το υπερφορτωμένο ηλεκτρομαγνητικά περιβάλλον αυξάνουν ραγδαία τα κρούσματα καρκίνου ακόμα και σε μικρές σχετικά ηλικίες. 

Εμείς από την άλλη, εκτός από το να παραδειγματιστούμε και να προσπαθήσουμε να προφυλάξουμε τον εαυτό μας αλλάζοντας τον τρόπο ζωής μας, έχουμε ως χρέος την προσευχή για όλα τα αδέρφια μας που υποφέρουν από την επάρατη νόσο και όχι μόνο. 

Για τον Θεό όλα είναι δυνατά, αλλά προφανώς επιτρέπει τις πολύ σοβαρές αυτές ασθένειες για να βοηθήσει είτε τους ίδιους τους ασθενείς, είτε τους έμμεσα εμπλεκόμενους να αλλάξουν τρόπο ζωής και να έρθουν πιο κοντά σε Αυτόν. 

Ας κάνουμε λοιπόν εμείς το καθήκον μας και τα υπόλοιπα ας τα αφήσουμε στον Τριαδικό μας Θεό, που κάτι παραπάνω γνωρίζει από εμάς!

Δίκαιος εἶ, Κύριε, καὶ εὐθεῖαι αἱ κρίσεις σου. 
Δίκαιος είσαι Κύριε και οι αποφάσεις σου είναι ορθές και αλάνθαστες.
(ψαλμός 118, στ.137)



Και παρακαλώ ΜΗΝ ξεχνάτε την Ιωάννα, την Γρηγορία, την Ηλιάνα και τα υπόλοιπα αδέρφια μας:

1 σχόλιο:

  1. Ὁ Ἅγιος Τριαδικός Θεός καί ὁ Ἅγιος Σάββας ὁ ἐν Καλύμνῳ εὐχόμαστε νά βοηθήσουν καί νά θεραπεύσουν ὅσους πάσχουν. Κάποια ἀπό τά θαύματά τους:

    Θεραπεία όγκου (έτος 1963)

    Εφανερώθη σ' ένα επικίνδυνο μέρος ένα βολαράκι και λίγο-λίγο εμεγάλωνε και υπέφερα. Λοιπόν, εκεί που πονούσα έκανα πάλι το σταυρό μου και είπα: «Άγιε μου Σάββα, κάνε μου και εμένα το θαύμα σου, πέρασέ μου τους πόνους μου» και αμέσως με πήρε ελαφρύς ύπνος και πάλι μου ήλθε ο άνθρωπος ο κοντός και με έσπρωξε δύο φορές γελαστός και μου είπε: «Εγώ δεν θέλω τίποτε από σένα, μόνον κάθε χρόνο στην εορτή μου να έρχεσαι να ξαγρυπνάς και να μου ανάβεις ένα κεράκι». Αυτό μου είπε και έφυγε αμέσως.

    Άνοιξα τα μάτια μου και τι να δω. Έσπασε όλο το κακό από πάνω μου και είδα την υγεία μου. Δύο θαύματα έκανε ο άγιος Σάββας εις τον άνδρα μου και σε μένα. Δεδοξασμένο το όνομα του Κυρίου.

    Γεωργία Ι. Χούλη

    Η παραπάνω εικόνα είναι ένα θαύμα του αγίου Σάββα του εν Καλύμνω

    Μία ασθενής έπασχε από καρκίνο στην περιοχή του εγκεφάλου. Μη βρίσκοντας πουθενά θεραπεία, πήγε στην Κάλυμνο και ζήτησε βοήθεια από τον άγιο Σάββα.
    Μία εβδομάδα αργότερα έκανε εξετάσεις για να διαπιστωθεί η κατάστασή της και παράλληλα μια ακτινογραφία. Από πριν όμως είχε πίστη ότι με τις με τις μεσιτείες του αγίου ο Άγιος Θεός θα την θεράπευε. Όταν πήρε στα χέρια της τις εξετάσεις και την ακτινογραφία, έκπληκτη διαπίστωσε πως συνέβησαν δύο μεγάλα θαύματα: το πρώτο ήταν ότι πια δεν έπασχε από καρκίνο και το δεύτερο ότι πάνω στην ακτινογραφία είχε αποτυπωθεί η μορφή του αγίου Σάββα τον οποίο είχε παρακαλέσει για να την ιατρέψει!
    Όλο αυτό μας δείχνει ότι όταν επικαλεστούμε με πίστη την βοήθεια ενός αγίου ή του Θεού για κάποιο πρόβλημά μας, όχι μόνο θα εισακουστεί η προσευχή μας αλλά πολύ σύντομα θα μας δοθεί και λύση.

    ΠΗΓΗ: http://anaplastiki.blogspot.com/2008/11/blog-post_05.html

    Read more: http://www.egolpion.com/savas_kalimnou.el.aspx#ixzz3rOw4jK8W

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.