Ετικέτες

2.7.15

ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΖΩ ΟΧΙ !!!


ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ Υ/Β ΚΑΤΣΩΝΗΣ  Β. ΛΑΣΚΟΣ  ΕΙΠΕ ΟΧΙ!!! Πιστός στο κάλεσμα των προγόνων του  "ἢ τὰν ἢ ἐπὶ τᾶς" πέρασε στο πάνθεον των ηρώων αψηφώντας τον θάνατο ρίχνοντας τις τελευταίες βολές εναντίον του γερμανικού καταδιωκτικού Υ/Β  στο στενό της Σκιάθου.

Θέλετε να μάθετε, λοιπόν, γιατί ψηφίζω όχι;

                                   
Γιατί δεν θέλω μια Γερμανοκρατούμενη Ευρώπη των δυο ταχυτήτων!

Γιατί δεν θέλω μια Γερμανοκρατούμενη Ευρώπη της διαφθοράς της διαπλοκής και του ξεπεσμού των αξιών την προώθηση της διαστροφής της ομοφυλοφιλίας και την επιβολή εποικισμού από τον Σόρος, με μουσουλμάνους !

Γιατί δεν θέλω τον φτηνό δυτικό τρόπο σκέψης να επηρεάζει, δυστυχώς, την πατρίδα μου και να προσπαθεί  η ευρωπαϊκή ένωση με δόλιο τρόπο να μου τον επιβάλει με το έτσι θέλω!

Γιατί δεν θέλω να πληρώνουν τα παιδιά των παιδιών μου ανύπαρκτα χρέη!

Γιατί, ενώ ήξεραν ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να πληρώσει αυτό το χρέος την δάνειζαν!

Γιατί όταν την χρέωσαν για τα καλά τράβηξαν το χαλί κάτω από τα πόδια της !

Γιατί αντί για 1% την δάνειζαν με 8% και με μνημόνιο!!!

Γιατί χρησιμοποίησαν κυβερνήσεις μαριονέτες για το "καλό μου" και υπέγραφαν ότι τους έδινε η Τρόικα !!!  Ποιόν ρώτησαν;;;

Γιατί μειώνουν τους μισθούς και αυξάνουν τους φόρους... αλήθεια ποιοι φωστήρες οικονομολόγοι είναι αυτοί; Και γιατί θέλουν να πάρουν τα σπίτια μας;

Γιατί δεν δικάζεται κανένας από αυτούς στην περίφημη Ευρώπη των αξιών!!!

Γιατί μπαίνουν φτωχοί στις φυλακές και των πλουσίων τα χρέη και η διαφθορά συγκαλύπτονται  και διαγράφονται!!!

Γιατί θέλουν να μου φορτώσουν - άκουσον άκουσον - την κάρτα του πολίτη με πρόσχημα τις καλύτερες υπηρεσίες για μένα (ανύπαρκτες) και την φοροδιαφυγή! ενώ η φοροδιαφυγή επαινείται !!!

Γιατί μου έδωσαν χρήματα, δίχως να ρωτήσω και εγώ ο ταλαίπωρος που τα βρήκαν αυτοί τα λεφτά και γιατί μου τα δίνουν...

Γιατί μου διέφθειραν  την πατρίδα μου, την οικογένειά μου, μου κλόνισαν την πίστη μου στο Θεό και μου είπαν: "εδώ τελείωσες, ο Θεός σου πέθανε, πάρε αυτά τα χρήματα και αν είσαι καλό παιδί θα σου δώσω και άλλα"!!!

Γιατί άδειασαν οι εκκλησιές μας και γέμισαν τα τρελάδικα!!!

Γιατί ο ψυχαναλυτής έγινε σύμβουλος και πυξίδα των παθών μας!!!

Γιατί βγάλαμε τον πνευματικό από τη ζωή μας με την δικαιολογία "ε! ο κόσμος προχώρησε".

Γιατί μας είπαν να μην κάνουμε παιδιά γιατί θα είναι καταστροφή για την καριέρα μας!

Γιατί θέλω πίσω την Ελληνορθόδοξη παράδοσή μου και την ποιότητα τις ελληνικής σκέψης!

Γιατί δεν θέλω να δίνεται η ελληνική ιθαγένεια σε παράνομους μετανάστες...

Γιατί δεν γουστάρω τους παπατζίδες Ντάϋσενμπλουμ, Σόιμπλε, Γιούνκερ και λοιπούς, οι οποίοι μας εμπαίζουν... "Εδώ παπάς εκεί παπάς, πού είναι ο παπάς;" 


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ! 

Αλλά με ποιόν βοήθεια;

Με τον Μόνο Αληθινό ΘΕΟ τότε δεν φοβάμαι τίποτα!

Εμπρός λοιπόν ας γονατίσουμε με νινευιτική μετάνοια και ας υπογράψουμε ΜΝΗΜΟΝΙΟ μετανοίας

Και ο καλός Θεός θα κάνει το θαύμα του αδέλφια! Όλοι να πέσουν πάνω μας εμείς θα έχουμε τον Θεό δίπλα μας. Η ιστορία διδάσκει!

Θα βρεθούν βέβαια και κάποιοι να πουν: 

"Ε! Δεν γίνονται αυτά! Η Πατρίδα μας θα χαθεί! Η Τουρκία απέναντι, οι Εβραίοι με τις τράπεζες τους... θα απομονωθούμε!

Αδέλφια σε αυτούς τους λόγους απαντά ο Γέρος του Μοριά

"Ο Θεός έβαλε την υπογραφή του και δεν την παίρνει πίσω"!


Ένας άσημος αγρότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.