Ετικέτες

26.3.15

Ενημέρωση - ΚΑΛΑ ΝΕΑ για την Ηλιάνα!!!


Θυμάστε την Ηλιάνα; (κλικ εδώ για να θυμηθείτε!)

Έχουμε ευχάριστα νέα:



Φίλοι μου, Θείοι και θείες της Ηλιάνας μας καλησπέρα και σήμερα….. 
Μια όμορφη ημέρα πέρασε το κορίτσι μας… είχε κέφια και δεν σταμάταγε να μιλάει…. Και το πιο ωραίο, της είπε ο μπαμπάς της όταν θα πάνε σπίτι θα της διαβάσει πολλά παραμύθια.. ο μπαμπάς θα κάθετε στο μπλε καρεκλάκι και η Ηλιάνα στο ροζ της είπε… και απαντάει η Ηλιάνα πως δεν έχουμε μπλε καρεκλάκι…. Δόξα το Θεό δεν έχουμε διανοητικό πρόβλημα λέω εγώ…. Θυμάται τα πάντα…. Όλα ΟΚ, περιμένω την απόφαση των γιατρών για την επόμενη ημέρα της ανιψιάς μας….. Η αλήθεια είναι πως έχω τις επιφυλάξεις μου…. Ναι φοβάμαι… Παρακαλάω η επόμενη ημέρα να είναι στην Θεσσαλονίκη….. Θα δούμε.

Καλό βράδυ σε όλους σας.

Θείες και θείοι της Ηλιάνας μας καλησπέρα....

Μιας και σήμερα δεν έχω να σας μεταφέρω κάτι νεότερο, πάρτε μία ακόμη φωτογραφία της αγαπημένης μας ανιψιάς.
Το βλέμμα της εδώ είναι μοναδικό.... Σαν να λέει θείες και θείοι μου σας Αγαπώ.

Καλό σας βράδυ.

Περισσότερα 

(αν έχετε λογαριασμό στο facebook)

2 σχόλια:

  1. Υπάρχει κάτι νεότερο για το κοριτσάκι; Ελπίζω μόνο θετικά να έχουν πάει τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς έχουμε χάσει τα ίχνη... Οι μόνες πληροφορίες ήταν μέσω λογαριασμού στο facebook και δεν υπάρχει πλέον ο συγκεκριμένος λογαριασμός...

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.