Ετικέτες

15.1.15

Η αλήθεια για τις βλασφημίες που βαφτίζονται "Σάτιρα"


Ορθόδοξη απάντηση στις βλασφημίες κατά του Χριστού, Αγίων, απλών Χριστιανών και γενικά της πίστης μας, άλλα και της σκόπιμης προπαγάνδας του zeitgeist. 

Η Ορθόδοξη Εκκλησία (που περιλαμβάνει μέσα τους ταπεινούς πιστούς Χριστιανούς και Αγίους) που ύδρισε ο ίδιος ο Χριστός εδώ και εκατοντάδες χρόνια δέχεται διωγμούς, ύβρεις, μαρτύρια κ.α. Είναι μια τρανταχτή απόδειξη ότι η Αλήθεια ΠΑΝΤΑ πολεμιέται απο τις δυνάμεις του σκότους και των αντιπροσώπων τους στην γή. Δεν τρώμε το ψέμα και την "σάτιρα" τους....ΤΕΛΟΣ

((Διευκρίνιση στο 8:45: Επειδή το βίντεο απλά το μεταφόρτωσα απο άλλον η διαφορά είναι οτι ΚΑΙ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΟΝ είναι η ανταμοιβή. Όχι μονο όσο ζούμε. Και δεν το πουλάει η Εκκλησία του Χριστού(Ορθοδοξία) ότι μονο μετα θάνατον υπάρχει η ανταμοιβή. Υπάρχει και εδω στη γή με την χάρη του αγίου πνεύματος. ΑΝ κάποιοι ερμηνεύουν ΛΑΘΟΣ τα λόγια της Αγίας γραφής δεν φταίει το Θεόπνευστο βιβλίο.))

Kατα Ιωάννην (κεφ.15 στιχ.18-27)
18Aν ο κόσμος σας μισεί, να ξέρετε πως πριν από σας εμένα έχει μισήσει. 
19Aν ήσασταν άνθρωποι του κόσμου, ο κόσμος θα σας φερόταν φιλικά. Eπειδή όμως δεν είστε του κόσμου, μα σας ξεχώρισα εγώ από τον κόσμο, γι' αυτό σας μισεί ο κόσμος. 20Nα θυμάστε αυτό που σας είπα, πως δεν υπάρχει δούλος ανώτερος από τον κύριό του. Aν εμένα με κατέτρεξαν, κι εσάς θα σας κατατρέξουν. Aν τη διδαχή μου την τήρησαν, και τη δική σας θα την τηρήσουν. 
21Aλλά όλα αυτά θα σας τα κάνουν επειδή τιμάτε το όνομά μου, γιατί δεν ξέρουν εκείνον που με απέστειλε. 
22Aν δεν είχα έρθει και δεν τους είχα μιλήσει, δε θα τους βάραινε αμαρτία. Mα τώρα δεν έχουν πια προσχήματα για την αμαρτία τους.
23Όποιος μισεί εμένα και τον Πατέρα μου μισεί. 
24Aν δεν είχα κάνει ανάμεσά τους τα έργα, τα οποία κανένας άλλος δεν έχει κάνει, δε θα τους καταλογιζόταν αμαρτία. Tώρα όμως και έχουν δει και έχουν μισήσει κι εμένα και τον Πατέρα μου. 
25Kαι τούτο για να εκπληρωθεί η προφητεία που είναι γραμμένη στο νόμο τους: Mε μίσησαν χωρίς αιτία.
26"Όταν, λοιπόν, έρθει ο Παράκλητος, που θα σας τον στείλω εγώ από τον Πατέρα, το Πνεύμα της Aλήθειας, που εκπορεύεται από τον Πατέρα, εκείνος θα δώσει τη μαρτυρία του για μένα. 
27Mα κι εσείς, επίσης, δίνετε τη μαρτυρία σας, γιατί μαζί μου είστε από την αρχή".

Πηγη: JON JMATTHE

https://www.youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.