Ετικέτες

18.4.16

ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ


ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ!

Κοιτάζω την θάλασσα, τον ήλιο, τα λουλούδια γεμάτα χρώμα και υπέροχες μυρωδιές. Τα πουλιά να πετούν αμέριμνα, τραγουδώντας ήχους δοξολογίας, που εμείς οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουμε.’Όλα λειτουργούν τέλεια σε μία αρμονική υπέροχη σχέση. Νιώθω μία απέραντη ευγνωμοσύνη προς το Θεό, γιατί ξέρω ότι όλα αυτά έχουν δημιουργηθεί απ’αυτόν που τόση αγάπη έχει για μένα, για σένα, για μας. Αγάπη χωρίς όρια, που συνοδεύεται  με απόλυτη ελευθερία. Ελευθερία ν’αποφασίσουμε τί ζωή θέλουμε, ελευθερία να τον αμφισβητήσουμε ακόμα. Αλήθεια, πόσο σοφά μας διδάσκει στη διάρκεια της ζωής μας  ο Χριστός; Με ταπεινό, σεμνό, απλό τρόπο και αστείρευτη αγάπη προς τον άνθρωπο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, θυσιάστηκε πάνω στου πόνου τον σταυρό, χαρίζοντάς μας τη λύτρωση απ΄τον θάνατο! Πόσο αγαπώ τη φύση Θεέ μου! Πόσο ποθώ τον παράδεισο!


ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ!

Φωνή που λέει στον καθένα μας: «Κοίταξέ με, κι εγώ είμαι δημιούργημα του Θεού. Κι εγώ στενάζω και ποθώ τη λύτρωση, προετοιμάζομαι, όπως κι εσύ. Έχω βάλει τα καλά μου. Έχουν ανθίσει όλα γύρω μας, για να υποδεχτούμε την Ανάσταση Του Κυρίου μας. Ας ακούσουμε αυτή την φωνή της Γης και ας προετοιμαστούμε πνευματικά, για να αισθανθούμε το χαρμόσυνο μήνυμα που μας στέλνει: 

"η αληθινή ζωή είναι δίπλα Του"!


Καλή Ανάσταση σε όλους!

Τραπεζούντιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα πρέπει να αναφέρονται στη συγκεκριμένη ανάρτηση και να διατυπώνονται κόσμια ακόμα και αν διαφωνείτε.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες.